Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 2.liebherr lr 1800 10 z obciazeniem 1000 ton ballast.pl

 

 

Na stanowisku badawczym firmy Liebherr w Ehingen przetestowano 1000-tonowe obciążenie na haku modelu LR 1800-1.0. Ta niesamowita wydajność była możliwa dzięki nowej, 800-tonowej głowicy. W teście dużą rolę odegrało również nowe zblocze. Może ono unieść do 1000 ton, a oprócz 800-tonowego żurawia Liebherr może być również używane w 1000-tonowym modelu LR 11000.

Koncern Liebherr dostarczył już ponad dziesięć nowych, 800-tonowych żurawii gąsienicowych do klientów w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Każdy z nich ma standardową 650-tonową głowicę S i jest używany do ciężkich prac w przemyśle i energetyce.

„Standardowa głowica jest absolutnie wystarczająca do większości zadań. Jednak LR 1800-1.0 został zaprojektowany tak, aby osiągnąć maksymalny udźwig w rzeczywistych warunkach, ponieważ może unieść 800 ton na promieniu 9 metrów i wysięgniku o długości 57 metrów. Daje to duże możliwości w przypadku rzeczywistych zastosowań. Właśnie dlatego zbudowaliśmy 800-tonową głowicę, a teraz również ją przetestowaliśmy ” - wyjaśnia Jens Könneker, kierownik produktu ds. żurawi gąsienicowych w Liebherr.

 

3.liebherr lr 1800 10 z obciazeniem 1000 ton ballast.pl

 

W przypadku procedur akceptacyjnych wyposażenia dźwigu, obciążenia testowe są o około 25 procent wyższe od wartości podanych w tabeli udźwigu, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa, gdy żuraw faktycznie pracuje. Nowa 800-tonowa głowica i nowe zblocze, które jest do niej dopasowane, przeszły pomyślnie testy przy 1000-tonowym obciążeniu testowym. Könneker powiedział: „Nowe zblocze może być używane zarówno w modelu LR 1800-1.0, jak i LR 11000. Jest to bardzo ważne dla klientów, którzy mają oba modele żurawi. Dzięki temu mogą elastycznie i ekonomicznie wykorzystywać ten blok do obu maszyn. Dzięki wyższemu naciągowi liny LR 11000 może unieść do 1000 ton ”.

W przypadku testowego LR 1800-1.0 został on zaopatrzony w 70 ton balastu centralnego, 170 ton balastu na platformie obrotowej i 280 ton na wózku balastowym. Jednak badanie można było przeprowadzić również z podwieszoną przeciwwagą. Wózek balastowy jest również nowy i wkrótce będzie dostępny w ofercie.

 

 

Źródło: Liebherr

Zapisz się na newsletter