Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

1.sennebogen 9300 e we wloszech ballast.pl

 

 

Solidny Sennebogen 9300 E działa we Włoszech od października 2019 r. Po ekologicznym transporcie wodnym przez Dunaj, maszyna świętuje swój debiutwe włoskim porcie Brindisi, w południowej części Włoch.Żuraw Sennebogen 9300 E jest wyjątkowy pod względem wielkości i wydajności. To maszyna, która została zaprojektowana do ciągłej pracy: dzięki ramieniu o długości 40 metrów i silnikowi o mocy 563 kW rozpoczęła nowe obowiązki we włoskim porcie Brindisi. Zielony „gigant” wyruszył najpierw w długą podróż barką, Dunajem przez port w Konstancy, w Rumunii. Tam został przeładowany, a następnie przetransportowany drogą morską do Brindisi.

 

4.sennebogen 9300 e we wloszech ballast.pl

 

3.sennebogen 9300 e we wloszech ballast.pl

 

Sennebogen 9300 E jest nowoczesnym żurawiem portowym o promieniu działania 40 metrów i udźwigu do 90 ton, specjalnie zaprojektowanym do obsługi ładunków drobnicowych i materiałów sypkich. Maszyna jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla wielu portów, ponieważ można ją elastycznie przesuwać wzdłuż nadbrzeża, a jej wydajność obejmuje szeroki zakres różnych zastosowań.Dzięki dużej długości wysięgnika żuraw służy do transportu różnych materiałów sypkich na statkach do klasy Panamax i służy do obsługi kontenerów na feederach. W Brindisi żuraw udowodnił swoją wysoką wydajność przeładunku już w pierwszych tygodniach po dostawie.Nowi właściciele oparli decyzję o zakupie modelu 9300 E z wielu powodów - firma od kilku lat z powodzeniem współpracuje z modelem Sennebogen 850.

 

2.sennebogen 9300 e we wloszech ballast.pl


Na szczególną uwagę zasługuje regulacja wysokości "szoferki". Na wysokości 21,2 metra operator ma doskonałą widoczność całego obszaru roboczego z wygodnej i przestronnej kabiny. Ponadto można ją przesuwać nad obszarem załadunku statku, co pozwala operatorowi zajrzeć do ładowni bez konieczności polegania wyłącznie na kamerach. Te ostatnie, zapewniają jeszcze większe bezpieczeństwo, gdy wymagana jest precyzyjna praca załadunkowa w kadłubie statku. Sennebogen 9300 E pracuje 24 godziny na dobę dlatego musi być wyjątkowo mocny i niezawodny. Jego konserwacja jest szczególnie przyjazna dla użytkownika dzięki przemyślanej konstrukcji maszyny. Kolejnym plusem, jest prostota konstrukcji dźwigu, która działa ze stosunkowo niewielką ilością elektroniki na pokładzie - zgodnie z mottem Sennebogen: „Bez nadmiernej inżynierii”.


Źródło: Sennebogen

 

 

 

Zapisz się na newsletter