Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 2.sennebogen 5500 i 6133 e ballast.pl

 

 

Sennebogen zmodernizował żuraw gąsienicowy 5500 przez zwiększenie udźwigu do 200 t i podniesienie norm emisji spalin. To pierwszy model serii G. W przyszłości model będzie dostępny w dwóch wersjach o maksymalnym obciążeniu roboczym 180 t lub 200 t.

Model Sennebogen 5500 sprawdził się w zastosowaniach budowlanych i wypożyczalniach na całym świecie. Maszyny te są wykorzystywane w różnych zadaniach, od prac związanych z podnoszeniem po montaż dużych elementów budowlanych lub zadań logistycznych. Wymaga to elastyczności, wysokich udźwigów i wydajnych wciągarek oraz napędów.

 

1.sennebogen 5500 i 6133 e ballast.pl

 

Nowy żuraw gąsienicowy 5500 jest wyposażony w mocny silnik wysokoprężny o mocy 283 kW, który niezawodnie napędza dwie wciągarki o mocy 160 kN. Dzięki solidnemu podwoziu gąsienicowemu Star Lifter jest nie tylko stabilny, ale może się poruszać pod obciążeniem. W zależności od konfiguracji wysięgnika wartości obciążenia roboczego można zwiększyć o 15–50 procent, dzięki nowo opracowanej i wzmocnionej konstrukcji wysięgnika.

Modułowa konstrukcja wysięgnika głównego o długości do 104 m obejmuje także opcję wysięgnika typu „luffing”. Zespoły gąsienic można łatwo zdemontować na czas transportu samochodowego (o szerokości do 3,0 m). Wszystkie pozostałe elementy są tak zaprojektowane, aby można je było przewozić w kontenerach morskich lub na zwykłych ciężarówkach o odpowiedniej ładowności. Dzięki innowacyjnemu systemowi samodzielnego montażu żuraw gąsienicowy jest montowany w kilku krokach - długie czasy ustawiania i montażu należą do przeszłości.

Sennebogen rozszerza także gamę żurawi teleskopowych o dodatkowy model z najwyższej półki. Nowy Sennebogen 6133 E o zasięgu 52 m i udźwigu do 130 ton, pomimo swoich rozmiarów jest niezwykle łatwy w transporcie dzięki poszerzanemu podwoziu i prostemu systemowi samodzielnego montażu.

 

3.sennebogen 5500 i 6133 e ballast.pl

 

Gąsienicowe żurawie typu pick & carry, które umożliwiają transport ładunków na placach budowy za pomocą podwozia gąsienicowego, stają się coraz bardziej popularne dzięki wysokiej elastyczności.

W przeciwieństwie do dotychczasowego systemu ramienia głównego, nowy 6133 E jest wyposażony w 6-częściowy wysięgnik. Pionowy zasięg można przedłużyć do prawie 70 m, dzięki dodatkowemu wysięgnikowi o długości 15 m.

Maszynę wyposażono w silnik o mocy 194 kW, dwie potężne wciągarki 125 kN i komfortową kabinę Maxcab, którą można odchylać o 20 stopni. Podwozie ​​można zredukować do transportu do szerokości 3,0 m – szerokość robocza to 6,30 m.

 

 

Źródło: Sennebogen/ballast.pl

Zapisz się na newsletter