Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 2.nowy zestaw naprawczy scr od liebherra ballast.pl

 

 

 

Liebherr rozszerza swoją gamę przydatnych modułowych skrzynek narzędziowych i części, aby pomóc w naprawach maszyn w terenie. Zestaw części SCR jest wyposażony w niezbędne części, w tym przewodnik, aby umożliwić natychmiastową naprawę układu SCR w maszynach Stage IV/Tier 4F i Stage V. Zestaw jest dostępny dla wszystkich żurawi gąsienicowych o udźwigu do 300 t, podwozi gąsienicowych do maszyn fundamentowych, mobilnych żurawi portowych i wózków wysokiego składowania, których dotyczy w/w poziomy emisji spalin.

Naprawy systemów SCR maszyn Stage IV/Tier 4F i Stage V wymagają szczególnej uwagi, aby zminimalizować koszty i czas przestoju. Personel techniczny może przeprowadzać naprawy natychmiast, bez konieczności wzywania serwisów zewnętrznych. Zestaw części SCR zawiera oryginalne części Liebherr. Załączona instrukcja jasno opisuje wszystkie komponenty i narzędzia oraz podaje szczegółowe informacje dotyczące odpowiednich etapów naprawy. Komponenty SCR są umieszczone w solidnej i specjalnie przystosowanej do tego celu walizce w celu zapewnienia ochrony oraz dla zwiększonej mobilności technika.

W przypadku wystąpienia problemu z SCR na komputerze, harmonogram rozwiązywania problemów jest określony przez międzynarodowe normy i jest definiowany na czterech poziomach. Rezultatem są pierwsze trzy poziomy stopniowania redukcji mocy. Jednak najważniejszy jest czas. Pierwszy poziom należy naprawić w ciągu 60 minut od pierwszego ostrzeżenia, poziom 2 w ciągu 170 minut, a poziom 3 w ciągu 200 minut. Rozwiązywanie problemów i naprawę na poziomie 4 można przeprowadzić tylko raz. Jeśli ta jedna próba się nie powiedzie, technik serwisowy Liebherr jest zobowiązany do naprawy i zresetowania układu SCR.

Nowy zestaw części SCR ma kluczowe znaczenie dla dalszego wsparcia klientów Liebherr w trakcie obecnej pandemii, która obecnie ogranicza podróże i obecność służb Liebherr u klientów. Jest to również ważny dodatek do usług zdalnych. Narzędzie zapewnia pomoc poprzez informacje wizualne, dzięki czemu prowadzi do szybszego i łatwiejszego rozwiązywania problemów. Połączenia audio i wideo, funkcja czatu, udostępnianie ekranu, wymiana obrazów i dokumentów to tylko niektóre z funkcji, które są zintegrowane z narzędziem. Umożliwiają one szybką i skuteczną obsługę klienta w czasie rzeczywistym.

W najbliższej przyszłości zostaną wprowadzone kolejne zestawy naprawcze, aby utrzymać wysoki poziom obsługa maszyn Liebherr. Wszystkie komponenty i części, w tym nowy zestaw części SCR, są szybko i łatwo dostępne przez całodobowy portal internetowy MyLiebherr.

 

 

Źródło: Liebherr

Zapisz się na newsletter