Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

1.goldhofer thp sl i najwiekszy park solarny ballast.pl

 

 

Firma Al Faris otrzymała kontrakt na transport i instalację 30 ogromnych zbiorników na terenie Solar Park w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podczas podróży z Jebel Ali Port do Mohammed bin Rashid Al Maktoum Solar Park, firma po raz kolejny zaufała wypróbowanym i przetestowanym modułom Goldhofer THP/SL. Bezpieczny i niezawodny transport 52-metrowych ładunków o wadze 235 ton każdy wiązał się z dużymi przygotowaniami. Każdy kurs odbywał się za pomocą 30 wytrzymałych linii osi Goldhofer i ciągnika Mercedes Arocs. Zapewniło to terminową dostawę wszystkich zbiorników do parku solarnego. Zbiorniki są używane razem ze zbiornikiem wyrównawczym jako część systemu magazynowania przelewowego, w którym rozprężona ciecz chłodnicza może być przechowywana i ponownie wykorzystywana. Elektrownia w Seih Al Dahal, która częściowo już działa, z końcową mocą generacyjną 5000 MW, będzie największą na świecie farmą słoneczną – znajdującą się w jednej lokalizacji.

 

2.goldhofer thp sl i najwiekszy park solarny ballast.pl

 

Największymi wyzwaniami związanymi z tym projektem było skrócenie czasu załadunku i zaplanowanie optymalnej trasy z portu do parku słonecznego. Ze względu na ograniczenia czasowe i niedużą przestrzeń w porcie trzeba było spełnić surowe wymagania. Sama trasa musiała być skrupulatnie zaplanowana pod kątem modyfikacji dróg, objazdów i tymczasowych obwodnic tak, aby ominąć przeszkody.

 

3.goldhofer thp sl i najwiekszy park solarny ballast.pl

 

Eksperci z Al Faris wybrali holowane moduły do ​​dużych obciążeń z serii THP/SL firmy Goldhofer, które łączą wysoki moment zginający z łatwą obsługą i imponującym skokiem zawieszenia. Pozwoliło to uniknąć problemów z nierównym terenem na placu budowy. Ze względu na długość i masę zbiorników specjaliści Al Faris zdecydowali się na połączenie równoległe modułów. „Nasze plany zakończyły się 100% sukcesem i byliśmy w stanie w bardzo krótkim czasie przetransportować zbiorniki do miejsca przeznaczenia”, mówi Pan Pinto, założyciel i dyrektor zarządzający Al Faris Group. Po przybyciu na miejsce zbiorniki zostały rozładowane i posadowione za pomocą 400-tonowego żurawia gąsienicowego na oczekujących fundamentach. Dean Exner, regionalny dyrektor sprzedaży Goldhofer na Bliski Wschód, był równie zachwycony rezultatem tego projektu: „Jeśli chodzi o transport bardzo ciężkich i dużych ładunków na drogach i w terenie, moduły THP/SL są często najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem. Są kluczem do ekstremalnie dużej ładowności w połączeniu z długim czasem eksploatacji”.

 

 

Źródło: Goldhofer

Zapisz się na newsletter