Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 2.modernizacja zurawi liebherr ballast.pl

 

 

Firma Würzburger Kranverleih und Bergungsdienst GmbH odebrała w październiku dwa odnowione żurawie samojezdne Liebherr. To rodzinne przedsiębiorstwo będzie wykorzystywać LTM 1030-2.1 i LTM 1110-5.1 do modernizacji swojej floty, z której aż 80 procent stanowią żurawie Liebherr. Nowy LTM 1110-5.1 zastąpi starzejący się 100-tonowy żuraw. Właściciel firmy Ibrahim Kücükdag wyjaśnia: „LTM 1100/2 służył nam dobrze przez prawie 20 lat, ale nowy żuraw ma wiele zalet. Jego 60-metrowy wysięgnik teleskopowy jest o osiem metrów dłuższy, a zmienne pole postawy VarioBase® sprawia, że ​​nadaje się do całego szeregu nowych rodzajów prac. LTM 1110-5.1 jest również łatwiejszy do ustawienia na miejscu, ponieważ nawet maksymalny balast ma taką samą szerokość jak pojazd ”.

Liebherr po raz pierwszy zaprezentował model LTM 1110-5.1 na targach Bauma, w Monachium, w 2019 roku. Jego główne cechy to duży udźwig, długi teleskopowy wysięgnik i doskonała mobilność. Nowy 5-osiowy żuraw generuje nacisk na oś 12 ton przy 13,4 tony balastu, ale może - przy masie całkowitej poniżej 48 ton być graniczony do 10 ton. Nawet przy maksymalnym balastowaniu (29 ton) nacisk na oś pozostaje poniżej 16 ton. System szybkiej wymiany płyt balastowych zapewnia maksymalną elastyczność przy zmianie konfiguracji żurawia.

Würzburger Kranverleih będzie również wykorzystywać LTM 1030-2.1 do zastąpienia starzejącego się modelu Liebherr , który został wprowadzony na rynek ponad 20 lat temu, LTM 1030-2.1 był pierwszym mobilnym żurawiem z magistralą danych. Ponieważ Liebherr wielokrotnie tworzył i wykorzystywał innowacyjne rozwiązania w LTM 1030-2.1 i innych żurawiach, jest to absolutnie najnowocześniejszy model.

Rodzinna firma Würzburger Kranverleih zatrudnia 30-osobowy sztab pracowników, w tym dwóch synów i córkę, którzy już pracują w familijnym biznesie. Flota przedsiębiorstwa składa się z 12 żurawi samojezdnych, z których dziesięć nosi logo Liebherr. „Procedury operacyjne i systemy sterowania żurawiem we wszystkich naszych maszynach Liebherr, od naszego 30-tonowego modelu, po dużą 220-tonową jednostkę, są identyczne. Oznacza to, że jesteśmy niezwykle elastyczni, jeśli chodzi o przypisywanie im operatorów. Ułatwia również planowanie, gdy ktoś jest chory ” - wyjaśnia Kücükdag.

 

3.modernizacja zurawi liebherr ballast.pl

 

Liebherr LTM 1025 który do dziś pracuje w firmie ma prawie 30 lat. Kücükdag kupił 25-tonowy, używany żuraw w 1995 roku. „Był to pierwszy żuraw, jaki mieliśmy, ze sterownikiem LICCON i nadal jest dla nas na wagę złota, ponieważ jest kompaktowy i dzięki podzielonej kabinie nadbudowy , można nim przejechać przez otwory o wysokości prześwitu 2,95 metra. Hydropneumatyczne zawieszenie osi Niveaumatik i dwie osie kierowane oznaczają, że ma również najnowocześniejszą technologię podwozia ” - mówi Ibrahim.

Kücükdag chwali również niezawodność starego żurawia: „Odkąd go mieliśmy, odnotowaliśmy niewiele problemów technicznych i musieliśmy tylko wymieniać zużyte części. A jeśli chodzi o serwis, to nikt nie może skarżyć się na firmę Liebherr w Ehingen - jeśli złożymy zamówienie o godzinie 16, części są u nas najpóźniej do godziny 9 rano następnego dnia. Nawet w przypadku naszego 30-letniego żurawia całość zajmuje tylko dwa lub trzy dni ”.


Źródło: Liebherr

Zapisz się na newsletter