Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

7.co dalej z e zezwoleniami na transport ballast.pl

 

 

Odwieczną bolączką polskich przewoźników specjalizujących się w transporcie ponadnormatywnym jest archaiczny sposób wydawania zezwoleń. Przymiotnik "odwieczna" nie jest przesadą - starania o ucywilizowanie procedury rozpoczęły się jeszcze w ubiegłym wieku. Wówczas jednak nie było elektronicznych narzędzi, które dzisiaj właściwie ma każdy przy sobie - smartfonów, tabletów czy internetu. Dziś te rozwiązania już są, brakuje tylko dobrej woli, aby z nich skorzystać - wynika tak z odpowiedzi Ministerstwa Infrastruktury, jakiej udzieliło Ogólnopolskiemu Stowarzyszeniu Pracodawców Transportu Nienormatywnego. Treść korespondencji oraz reakcję OSPTN zamieszczamy poniżej:

 

4.co dalej z e zezwoleniami na transport ballast.pl

 

 

5.co dalej z e zezwoleniami na transport ballast.pl

 

 

Odpowiedż ma w/w pismo wysłana przez OSPTN:

 

 

1.co dalej z e zezwoleniami na transport ballast.pl

 

 

2.co dalej z e zezwoleniami na transport ballast.pl

 

 

3.co dalej z e zezwoleniami na transport ballast.pl

 

 

Jak widać problem tkwi w niechęci Ministerstwa Infrastruktury, co w czasach Gospodarki 4.0 dziwi. Z jednej strony, funkcjonowanie polskiego transportu jest zagrożone w UE, a z drugiej strony polskie władze nawet na własnym podwórku utrudniają legalne prowadzenie działaności transportowej. Szkoda.

 

 

Grzegorz Teperek - ballast.pl

na podstawie informacji OSPTN

Zapisz się na newsletter