Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 

 
 
2.tadano demag wspolne struktury w krajach dach ballast.pl
 
 

Grupa Tadano ogłosiła, że wykorzysta efekty synergiczne i usprawni struktury firm, aby w przyszłości klienci mogli uzyskać wszystkie produkty z jednego źródła. Nadrzędnym celem było jak największe uproszczenie relacji biznesowych z klientami, region po regionie. Dotyczy to także obszaru DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria).

Rynki te odgrywają szczególną rolę, ponieważ znajdują się poza głównymi obszarami ekspansji dla Demag i Tadano. Dlatego usprawnienie struktur organizacji sprzedaży i usług dla obu marek jest absolutnie niezbędne. Istotny krok w tym kierunku został już osiągnięty: brandy Demag i Tadano będą miały wspólną strukturę organizacji sprzedaży z ośmioma obszarami, na czele z Christianem Schroederem - wcześniej szefem sprzedaży w Tadano. Będzie podlegał bezpośrednio Klausowi Kröppelowi, który przejmie odpowiedzialność za rynki w regionie niemieckojęzycznym oraz za Wielką Brytanię, Irlandię, Hiszpanię, Portugalię, Włochy i Skandynawię - jako wiceprezes ds. Sprzedaży. W międzyczasie poprzedni Demag Sales Manager dla tych krajów, Christian Kassner, obejmie stanowisko Senior Managera w globalnej jednostce biznesowej „Used Cranes”.

„Integracja organizacyjna naszych dwóch firm idzie perfekcyjnie i zgodnie z harmonogramem. Oznacza to, że mamy teraz kompleksową strukturę organizacji sprzedaży wszystkich naszych produktów”- wyjaśnia Christian Schroeder. Firma spodziewa się, że spowoduje to znaczną poprawę dla swoich klientów, tak jak miało to już miejsce w innych krajach. Umożliwi to na przykład klientom zamawianie maszyn od obu producentów z jednego źródła, a co za tym idzie skorzystanie z lepszej obsługi klienta i łatwiejszej współpracy z Tadano. Ponadto konsolidacja struktur organizacji sprzedaży umożliwiła ograniczenie zbędnych zwolnień i wzmocnienie know-how w zakresie sprzedaży poprzez połączenie doświadczenia zespołów z korzyścią dla klientów marek. „Nasi klienci w Niemczech, Austrii i Szwajcarii skorzystają ze wszystkich tych zalet".

 

 


Źródło: Tadano Group

Zapisz się na newsletter