Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

2.liebherr lr 11350 i lr 11000 w tandemie ballast.pl

 

 

„Nigdy wcześniej przez prawie 120 lat swojej historii tak ciężki przedmiot nie był obsługiwany w naszym porcie za pomocą dźwigów”, mówi Jürgen Preiss, członek zarządu portu Kehl, który dokładnie wie, o czym mówi. Ładunek, o którym mowa to rdzeń gigantycznej maszyny do wiercenia tuneli zbudowanej przez Herrenknecht z siedzibą w Schwanau (Badenia-Wirtembergia). Do wykonania tego zadania potrzebne były dwa potężne żurawie Liebherr.

 

4.liebherr lr 11350 i lr 11000 w tandemie ballast.pl


LR 11350 i LR 11000 reprezentują drugie i trzecie miejsce w aktualnych rankingach najmocniejszych dźwigów gąsienicowych Liebherr. Niemiecka spółka zależna holenderskiego specjalisty Mammoet sprowadziła LR 11350 od firmy van Adrighem wynajmującej dźwigi, a 1000-tonowy model został wynajęty od Wiesbauer z południowych Niemiec.

 

6.liebherr lr 11350 i lr 11000 w tandemie ballast.pl

 

Obie maszyny przybyły na miejsce pracy śródlądowymi drogami wodnymi. Wymagana była znaczna liczba przeciwwag, ponieważ ładunek musiał być opuszczony do ładowni w promieniu około 30 metrów - w końcowej fazie wciągnika oba żurawie miały w sumie 1600 ton balastu.

 

5.liebherr lr 11350 i lr 11000 w tandemie ballast.pl

 

W wyniku ogromnego nacisku na podłoże, nośność gruntu w tym obszarze musiała być obliczona ponownie, aby znaleźć bezpieczne obszary dla dźwigów gąsienicowych. 

 

3.liebherr lr 11350 i lr 11000 w tandemie ballast.pl

 

Ładunek na barce płynął do Rotterdamu pięć dni. następnie został przeładowany przez pływający dźwig. W listopadzie zostanie wysłany przez kanał La Manche, aby budować tunel w Wielkiej Brytanii.

 

Źródło: Liebherr

Zapisz się na newsletter