Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

4.nooteboom zdobywca patentu dla lift adaptera ballast.pl

 

Pod koniec ubiegłego roku firma Nooteboom otrzymała europejski patent  o numerze EP1558464 dla specjalnych adapterów LIFTAD, sekcji wieżowych jako elementów naczepy Mega Windmill Transporter (MWT). To  kolejny ważny sukces innowacji Nooteboom Trailers. Proces patentowy trwał wyjątkowo długo – 13 lat! Podobnie było w przypadku patentu dla EURO-PX. LIFTAD został zgłoszony do wniosku patentowego już w 2005 roku. Otrzymany patent pozostaje ważny do końca 2023 roku.

 

1.nooteboom zdobywca patentu dla lift adaptera ballast.pl

 

LIFTAD-100 jest częścią Mega Windmill Transportera, który został specjalnie opracowany do transportu sekcji elektrowni wiatrowych, o długościach nawet 40 metrów, za pomocą adaptera. Po wprowadzeniu w 2005 roku, MWT był przez lata używany m.in. do transportów nacelli Vestas V90-3MW, które były mocowane do LIFTAD-a specjalnymi uchwytami. Aż do teraz projekt Nooteboom MWT prawie się nie zmienił i nadal jest najbardziej innowacyjnym i wydajnym sposobem transportu ładunków samonośnych.

 

3.nooteboom zdobywca patentu dla lift adaptera ballast.pl

 

MWT oferuje  mnóstwo kombinacji osiowych, np. z 2-, 3- lub 4-osiowym wózkiem typu „jeepdolly” z przodu oraz 7-osiowym samosterownym wózkiem typu „dolly” NLD-70 z tyłu, nawet z 5- albo 6-osiowym tylnym wózkiem modułowym.

 

5.nooteboom zdobywca patentu dla lift adaptera ballast.pl

 

LIFTAD jest w stanie przewozić różnego rozmiaru sekcje elektrowni. W zależności od średnicy, zdolność podnoszenia i przewożenia dochodzi do nawet 100 ton.

 

2.nooteboom zdobywca patentu dla lift adaptera ballast.pl

 

MWT jest niezwykle istotnym rozwiązaniem dla branży energii wiatrowej. Na rynku znajduje się już 80 zestawów i to w ciągłej eksploatacji, a z każdym rokiem ich przybywa. Firma Nooteboom po raz kolejny udowodniła, że jej kluczowe innowacje dla transportu ponadnormatywnego są jakościowe i mają bezprecedensowe zalety w zakresie użytkowania i żywotności.

 

 

 

Źródło: Nooteboom

Zapisz się na newsletter