Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

2.transportes montejo i goldhofer www.ballast.pl

 

Transportes Montejo to kolumbijska firma założona w 1953 roku przez Hernána Montejo, prowadzona obecnie przez jego syna Fernando Montejo. Nieustanny rozwój firmy od samych jej początków aż po dziś dzień sprawił, że ma doskonałą renomę w branży transportu nienormatywnego – i to na skalę międzynarodową. Z oddziałami w Kolumbii, Wenezueli, Peru, Panamie i w Stanach Zjednoczonych, Transportes Montejo zajmuje 22-gie miejsce na światowej liście Top 50 firm ciężkiego i specjalistycznego transportu, publikowanej przez International Cranes and Specialized Transport. W Transportes Montejo od zawsze kładziono mocny nacisk na jakość stosowanego sprzętu.

 

 

4.transportes montejo i goldhofer www.ballast.pl


We flocie firmy znajdują się przede wszystkim pojazdy marki Goldhofer – światowego lidera rynku pojazdów do transportu ciężkiego i specjalistycznego. Firma największy użytek robi ze swoistego woła roboczego z firmy Goldhofer: modułowego transportera PST/SL, bardzo uniwersalnego pod względem konfiguracji osi. Pojazd ten doskonale nadaje się do transportu wielkich i ciężkich maszyn budowlanych. Eksperci z Montejo z powodzeniem współpracują z ekspertami Goldhofer już od wielu lat. Przeprowadzają wspólnie dokładną analizę konfiguracji pojazdów uwzględniając ładunek do przewiezienia, aby wziąć pod uwagę wszystkie szczegóły przed podjęciem ostatecznej decyzji.

 

 

3.transportes montejo i goldhofer www.ballast.pl


Taka współpraca miała też miejsce przy zleceniu, które Transportes Montejo zrealizowało całkiem niedawno. Dotyczyło one transportu ważącej 800 ton koparki hydraulicznej PC 8000 na odcinku 25 kilometrów na terenie kopalni Drummond w La Loma, w Kolumbii. Ze względu na ogromny rozmiar koparki, do załadunku maszyny na 16-osiowy zespół pojazdów samobieżnych o podwójnej szerokości użyto rampę o bardzo wysokiej wytrzymałości. Pojazdy modułowe THP/SL cechują się dużą wytrzymałością, niską masą własną oraz wysokim momentem gnącym, tak więc doskonale nadają się do transportu ciężkich ładunków o skupionym obciążeniu.

 

2.transportes montejo i goldhofer www.ballast.pl


Także transport koparki górniczej P&H 2800 XPC o wadze 1200 ton przebiegł szybko i sprawnie dzięki użyciu kombinacji osi PST/SL z dwoma „powerpackami” o mocy 360 kW oraz trzema ciągnikami Kenworth z napędem 6x6. Fernando Montejo (CEO) oraz Carlos Eduardo Alfonso (Operations Manager) skomentowali: „Zdecydowaliśmy się na trójosiową kombinację 16 linii osi Goldhofer PST/SL-E oraz THP/SL. Planowanie tego zadania potrwało pięć dni a jego realizacja cztery dni.” Odcinek o długości 32m obejmował dwa wzniesienia o 5-procentowym nachyleniu oraz 30-metrowy most Puente doña Raque. „Dzięki pomocy ekipy z Goldhofer efektywnie rozłożyliśmy obciążenie 2800 XPC i zrealizowaliśmy zadanie dokładnie według planu” – przyznał z dumą Carlos Eduardo Alfonso.

 

 

Źródło: Goldhofer/ballast.pl

Zapisz się na newsletter