Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

1.jumbo es ge dla stl ballast.pl

 

 

 

 

W ciągu ostatnich kilku lat Thomas Schubert-Wirth, menedżer floty w STL Logistik AG, zamówił w ES-GE ponad 20 pojazdów. Flota klienta nastawiona jest na przewóz wielkogabarytowych towarów przemysłowych na terenie całej Europy. Przedmiotem usług jest m.in. transport stalowych pierścieni czy denic kotłów. STL Logistik AG posiada w swojej flocie odpowiedni pojazd dla prawie każdego profilu wymagań. Nowością w parku pojazdów jest naczepa typu jumbo ES-GE z plandeką i czterema osiami.

 

5.jumbo es ge dla stl ballast.pl

 

Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku pojazdów użytkowych na pierwszym planie jest użyteczność. W przypadku przyczep jumbo pytanie brzmi: ile mieści się pod plandeką? Naczepy Jumbo idealnie nadają się do transportu komponentów przemysłowych. Oferują dużą objętość, a jednocześnie chronią ładunek przed warunkami atmosferycznymi i zbyt „ciekawskimi spojrzeniami”. Skrojona na miarę 4-osiowa naczepa niskopodwoziowa ES-GE z zabudową kurtynową, pokazuje, że pojazdy użytkowe muszą być nie tylko praktyczne, ale także dobrze wyglądać. Misternie zaprojektowana plandeka naczepy ES-GE została stworzona we współpracy z LÖCHER Industrieofen- und Apparatebau, dobrym klientem STL Logistik AG. Motyw zastosowany w druku cyfrowym zdradza profil kooperanta. LÖCHER planuje, produkuje i instaluje piece przemysłowe do obróbki metali.

 

2.jumbo es ge dla stl ballast.pl

 

Czteroosiowa przyczepa typu jumbo ES-GE ma dwie osie skrętne marki Gigant, które są technicznie przystosowane do obciążenia do 10 000 kg, mają podwójne opony i hamulce bębnowe. Maksymalne dopuszczalne obciążenie osi jest ograniczone przez opony. Masa własna wynosząca nieco ponad 10000 kg i maksymalne obciążenie siodła 18 000 kg oferuje ładowność prawie 41 000 kg. Masa całkowita to 50 960 kg.

 

6.jumbo es-ge dla stl ballast.pl

 

Naczepa niskopodwoziowa ES-GE oferuje niską wysokość załadunku wynoszącą 760 mm. Przy zachowaniu maksymalnej wysokości 4000 mm wysokość użytkowa we wnętrzu wynosi do 3230 mm, wysokość nad szyją to 2580 mm. Długość użytkowa we wnętrzu wynosi 13 515 mm - od drzwi tylnych do ściany przedniej. Dach i plandeki boczne są elementami łączącym portal tylny ze ścianą przednią. Oba można całkowicie otworzyć od tyłu do przodu, a także od przodu do tyłu. Umożliwia to załadunek ze wszystkich stron.

 

3.jumbo es ge dla stl ballast.pl

 

Aby uprościć załadunek, tylny portal można poszerzyć hydraulicznie o 1000 mm z każdej strony. W szczególności ułatwia to transport pojazdów. Maszyny samobieżne mogą korzystać z ramp. Po umieszczeniu i zamocowaniu ładunku tylny portal jest ponownie zamykany. Pojazd posiada również podnoszony dach, który można unieść o ok. 430 mm.

 

4.jumbo es ge dla stl ballast.pl

 

Podłoga i rama naczepy oferują wiele możliwości. Umieszczono łącznie 32 składane pierścienie mocujące. Przestrzeń ładunkowa, częściowo pokryta drewnianą podłogą, nadaje się pod duże obciążenia punktowe. Odpowiada za to konstrukcja podłogi. Wysokiej jakości profile stalowe z poprzeczkami zapewniają wystarczającą stabilność. Zastosowane materiały i wykonanie gwarantują trwałość części dodatkowych i podwozia.

 

Źródło:ES-GE

Zapisz się na newsletter