Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

1.nowe dlugie kabiny scania ballast.pl

 

 

Kabiny R oraz S można będzie zamawiać w wersji przedłużonej o 270 mm. Celem nowych szoferek jest większy komfort, ale nie tylko. Możliwe są inne zastosowania; po zamontowaniu dodatkowych foteli kabina może być używana jako załogowa np. przy prowadzeniu szkoleń lub w pojazdach ratownictwa drogowego itp. Za ich produkcję będzie odpowiadać firma Laxå Special Vehicles.

- Wprowadzając kabiny CR23 oraz CS23 Scania jeszcze wyżej podnosi poprzeczkę w klasie premium – mówi Stefan Dorski, starszy wiceprezes, dyrektor Scania Trucks. – Nasze kabiny klasy premium R oraz S wzbogaciliśmy o pewne zalety kabin załogowych Scania. Zyskaliśmy w ten sposób dużo przestrzeni, otwartej na kreatywne wykorzystanie.

Seria S po wydłużeniu, stanie się dosłownie i w przenośni „kabiną snów” dla kierowców jeżdżących na długich dystansach, spędzających wiele dni poza domem. Mogą w niej mieć leżankę o szerokości 100 cm i to stałą, a nie rozkładaną.

 

 

4.nowe dlugie kabiny scania ballast.pl

 

Scania produkuje wydłużone kabiny CR23 i CS23 (z dachem o normalnej wysokości lub Highline) korzystając ze swojego systemu modułowego,

który zapewnia kluczowe elementy kabin. Jeśli ma powstać wersja z większą liczbą foteli, głównym dawcą komponentów jest kabina załogowa Scania.

 

Dodanie 27 centymetrów do kabiny mierzącej od pedałów do tylnej ściany 200 cm, powiększa kubaturę o ponad 13%, a to znacząca różnica, która otwiera pole dla pomysłowych rozwiązań.

- Najwięcej zyskają oczywiście kierowcy jeżdżący w długie trasy, którzy zawsze poszukują komfortu klasy premium – stwierdza Dorski. – Przekonamy się, jak wykorzystają większą przestrzeń. Czy będą chcieli mieć więcej swobody, czy większą leżankę, czy może wszystko na raz. Wśród innych użytkowników będą zapewne szkoły jazdy, wojsko oraz pomoc drogowa. Ci ostatni będą mogli przewozić w powiększonej kabinie pasażerów uszkodzonego pojazdu.

 

3.nowe dlugie kabiny scania ballast.pl

Scania będzie oferować wydłużone kabiny premium R oraz S głównie kierowcom jeżdżącym w transporcie długodystansowym,

którzy oczekują dodatkowej przestrzeni. Seria S ma płaską podłogę, a dzięki wydłużeniu o 270 mm stanie się dosłownie

i w przenośni „kabiną snów” dla kierowców, którzy wiele nocy spędzają poza domem.

 

 

Dodatkowa przestrzeń jest utworzona z gotowych komponentów, które stanowią część słynnego systemu modułowego Scania. Dostawy nowych kabin do pierwszych klientów są zaplanowane na trzeci kwartał 2021 roku. - W ostatnim kwartale roku Scania zamierza uzyskać dla tych kabin całopojazdową homologację typu pojazdu (WVTA)* – zwraca uwagę Dorski. – Na niektórych rynkach będą one początkowo homologowane osobno. Ciekawe czy nowa kabina pojawi się w ciągnikach do transportu ponadnormatywnego? Zobaczymy 

 

*WVTA – Whole Vehicle Type Approval

 

Źródło:Scania

 

 

 

 

Zapisz się na newsletter