Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

1.nowosc humbaur htd40 z wglebieniami na kola ballast.pl

 

 

Humbaur wprowadza nowość do oferty - 4-osiową, niskopodwoziową przyczepę HTD40 z wgłębieniami na koła. Pojazd zaprojektowano do transportu ładowarek i koparek kołowych. Przyczepa wyróżnia się wyjątkowo długimi i głębokimi wgłębieniami na koła z przodu i z tyłu. Dzięki temu, nawet większe maszyny budowlane można przewozić bez przekraczania maksymalnej wysokości całkowitej, za to ze znacznie obniżonym środkiem ciężkości. HTD40 idealnie nadaje się do przewozu ładowarek z długim rozstawem osi (od 2400 do 3460 mm).

Konstrukcja przyczepy opiera się na solidnej, spawanej konstrukcji, wykonanej z wysokowytrzymałej stali drobnoziarnistej. Poprzeczne elementy ramy są wydłużone, dzięki czemu zapewniają maksymalną stabilność. Cynkowanie ogniowe ramy podwozia oznacza, że ​​jest ona optymalnie zabezpieczona przed korozją. Przyczepa jest precyzyjnie dostosowana do intensywnego użytkowania i może służyć przez wiele lat.

Dzięki standardowemu nachyleniu tylnej części platformy wysokość załadunku jest wyjątkowo niska. Kąt podjazdu jest również niski, dzięki czemu załadunek jest bezpieczny. Ale ciężka przyczepa oferuje jeszcze więcej: zintegrowane zawieszenie pneumatyczne, w tym podnoszenie i opuszczanie tylnej osi, nie tylko chroni opony, ale także zapewnia wysoki poziom komfortu podczas jazdy. Zastosowano „listwy wspinaczkowe”, które są również przyspawane do najazdu, co dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo podczas załadunku i rozładunku. Wysokiej jakości osie niskopodwoziowe znanych producentów, takich jak SAF i BPW, sprawiają, że HTD40 z wgłębieniami na koła jest niezawodnym i długoterminowym partnerem.

HTD40 ma dopuszczalną masę całkowitą 40 ton (z niepodzielnym ładunkiem, ze specjalnym zezwoleniem zgodnie z § 70 StVZO). Oznacza to, że ładowność to ok. 32,5 tony (ze standardowym wyposażeniem). Maksymalna wysokość powierzchni ładunkowej pojazdu to ok. 900 mm. Platforma ma 7160 mm długości i 2540 mm szerokości.

Liczne pierścienie mocujące są zintegrowane z ramą, dzięki czemu ładowarki kołowe, i tym podobne, można odpowiednio zamocować. W każdym zagłębieniu znajdują się 4 pary 10-tonowych pierścieni. Na obrotnicy znajdują się 2 pary „oczek”. Niższa część platformy oferuje 6 par dodatkowych punktów mocujących o sile rozciągającej 3 tony oraz 4 pary punktów mocujących o sile rozciągającej 2 tony - zamontowane nad wycięciami kół trzeciej i czwartej osi. Oznacza to, że ładunek można optymalnie zabezpieczyć.

Pozostałe dane:

Nadkola przednie: długość 2500 mm i głębokość 400 mm

Nadkola tylne: 1460 mm długości i 360 mm głębokości

Rozstawy osi od 2400 mm do 3460 mm

Dzięki jednoczęściowym, ocynkowanym ogniowo rampom najazdowym o wymiarach 3150 x 750 mm (dł. x szer.) zapewniono optymalny kąt podjazdu, dzięki czemu załadunek i rozładunek są dziecinnie proste. Obsługa ramp jest szczególnie łatwa, dzięki bezpośrednio działającemu popychaczowi sprężynowemu. Dodatkowo rampy można przesuwać na boki. System zabezpieczony jest śrubą rzymską i ogranicznikiem, dzięki czemu wszystko pozostaje na swoim miejscu, nawet podczas wyboistej podróży. Dzięki zoptymalizowanemu punktowi najazdu można również załadować pojazdy o bardzo małym prześwicie.

Opcjonalnie dostępne osłony wnęk na koła z przodu i z tyłu, z przykryciem wykonanym z wytrzymałych desek z twardego drewna, umożliwiające również transport pojazdów gąsienicowych. Opcjonalnie dostępne są ograniczniki głębokości wnęk na koła, które idealnie nadają się do transportu koparek samojezdnych. To sprawia, że przyczepa niskopodwoziowa jest wielofunkcyjnym, wszechstronnym i szczególnie ekonomicznym narzędziem.

HTD40 imponuje nie tylko bogatym wyposażeniem standardowym, ale także długą listą opcji. Obrotnica niskopodwoziowa może być na przykład wyposażona w koryto do przechowywania podręcznego sprzętu. Dostępne są również: dodatkowe kieszenie na kłonice i pierścienie mocujące, konstrukcja dyszla o regulowanej długości dla różnych ciągników, różne funkcje hydrauliczne i liczne konstrukcje ramp, gumowe wykładziny na rampach, skrytki i wiele innych.

 

Źródło: Humbaur

Zapisz się na newsletter