Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 2.scheulerle rozwija serie ultralightcombi ballast.pl

 

 

SCHEUERLE kontynuuje rozwój modułowych pojazdów platformowych z serii UltralightCombi. Nowe wersje pozwalają teraz również na kombinację linii osi 5 + 7, oferując tym samym większą ładowność. Funkcjonalność linii osi UltralightCombi została zachowana, podobnie jak możliwość łączenia z istniejącym sprzętem tej marki.

Modułowe pojazdy serii UltralightCombi U10/U11/U12 firmy SCHEUERLE zostały w szczególności zoptymalizowane pod względem masy i osiągają wysokie wyniki, dzięki wyjątkowo korzystnemu stosunkowi ładowności do masy własnej.

W trakcie dalszego rozwijania gamy konstruktorzy SCHEUERLE dodatkowo zoptymalizowali i obniżyli koszty eksploatacji pojazdów. Znacznie zwiększony moment zginający umożliwia prowadzenie większej liczby linii osi. Do tej pory możliwe było połączenie zespołu 4 + 6. Była to najmocniejsza wersja UltralightCombi. Teraz można zrealizować kombinację 5 + 7.

Przy dopuszczalnym nacisku na oś do 13,4 tony przy 25 km/h - 80 km/h, wersja U11 umożliwia transport szczególnie dużych ładunków. Poza drogami publicznymi - na przykład podczas wewnętrznych operacji logistycznych - możliwe są obciążenia osi 14,8 tony przy maksymalnej prędkości 25 km/h i 17,4 tony przy 10 km/h.

Przy całkowitej szerokości 2,55 metra pojazdy platformowe serii U10 i U12 są w pełni zgodne z normami UE i przepisami dotyczącymi dopuszczenia do ruchu drogowego (StVZO). Daje to korzyści w zakresie procedur zatwierdzania, a zwłaszcza w przypadku pustych przebiegów. Ponadto w tych kombinacjach można korzystać z promów lub innych obiektów drogowych. Operator nie musi jednak iść na żadne kompromisy w zakresie stabilności w porównaniu z szerszymi platformami transportowymi. UltralightCombi ma identyczną rozpiętość jak inne pojazdy Scheuerle o szerokości 3 m.

Konstruktorzy przywiązywali dużą wagę do zmniejszenia liczby wariantów komponentów, a także wykorzystania elementów z innych pojazdów serii Combi. Daje to klientom szereg korzyści. UltralightCombi jest wyposażona w osie wahadłowe modeli EuroCompact wraz z układem kierowniczym pojazdów InterCombi, czyli podzespoły, których niezawodność została wypróbowana i przetestowana przez wiele lat. „Gęsia szyja” jest teraz w dużej mierze identyczna z naczepą niskopodłogową EuroCompact. W rezultacie oznacza to, że płynna regulacja obciążenia siodła w pojazdach EuroCompact jest również dostępna dla serii UltralightCombi. Ponadto nowe modele są kompatybilne z poprzednikami. A wersje UltralightCombi U10 i U11 można nadal łączyć z modułami serii InterCombi i EuroCombi.

Kolejną zaletą serii UltralightCombi jest łatwa obsługa. Przedni wózek można zdemontować w celu załadunku maszyn samobieżnych. Pojazdy z serii UltralightCombi mogą być wykorzystywane do szerokiego zakresu zadań. Ze względu na obciążenia linii osi i szerokość pojazdu zgodną z EuroCombi, nadają się do transportu dużych i ciężkich ładunków po drogach publicznych. Dzięki niewielkiej masie własnej umożliwiają znacznie bardziej ciekawsze kombinacje przy tej samej ładowności - w porównaniu z modułami serii Combi lub porównywalnymi pojazdami oferowanymi przez konkurencję. Maszyny budowlane, elementy turbin wiatrowych, kontenery, transformatory i elementy dźwigów gąsienicowych to typowe obciążenia. Naczepy modułowe UltralightCombi są dostępne w wersjach 2, 3, 4 i 6-osiowych.

 

Źródło: TII Group

Zapisz się na newsletter