Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

3.goldhofer thp sl s zamiast thp et same korzysci ballast.pl

 

 

Firma Universal Transport z Paderborn wyposaża swoją flotę do transportu elementów siłowni wiatrowych w 62 linie osi THP/SL-S (285) ze stajni Goldhofer. Przy szerokości pojazdu 3000 mm, rozstawie osi 1500 mm i wyższym momencie zginającym, pojedyncze moduły zostały zamówione jako zamiennik modułów THP/ET.

Universal Transport od ponad 20 lat używa modułów serii THP/ET firmy Goldhofer. W oczekiwaniu na bardziej rygorystyczne wymogi regulacyjne, firma zastępuje je obecnie 62 liniami osi THP/SL-S (285). Oprócz poszerzonej o 250 mm (do 3000 mm) przestrzeni ładunkowej i rozstawu osi 1500 mm, decydującą rolę w decyzji firmy odegrały również takie czynniki, jak niższa masa własna, wyższy moment zginający i nieograniczona możliwość łączenia  - w ramach rodziny Goldhofer SL . „Dzięki temu, indywidualnie dopasowanemu rozwiązaniu modułowemu, możemy zaoferować szybką, niezawodną i ekonomiczną dostawę bardzo długich i ciężkich ładunków na trudnych trasach” - mówi Markus Frost, Dyrektor Zarządzający Universal Transport.

 

2.goldhofer thp sl s zamiast thp et same korzysci ballast.pl

 

„Jesteśmy dumni z nowej umowy podpisanej z Universal Transport, która odzwierciedla wysoki poziom zaufania, jakim obdarzamy nasze produkty i usługi. Utwierdza nas to również w naszej determinacji, aby kontynuować nasze udane rozwiązania, w zakresie mniejszej masy, większego bezpieczeństwa, szybszego montażu i krótszych czasów transportu”- mówi Rainer Auerbacher, Dyrektor ds. Technologii Transportu w Goldhofer AG.

 

Źródło: Goldhofer

Zapisz się na newsletter