Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 3xg goldhofergrecjagigant ballast.pl 02

 

 

 

Dość rzadko słyszymy w naszych stronach o greckich firmach wykonujących transportu ponadnormatywne. Ale takowe są i korzystając z dobrego sprzętu podejmują się niemałych zadań. Aby przetransportować 67-metrową wieżę rafineryjną i równie długi deizoheksanizator z zakładów EKME do lokalnego portu, grecka firma transportowa Kroustalelis zastosowała kombinację ciężkich pojazdów Goldhofer THP/LTSO jako kombinację przyczepy.

Grecka firma EKME jest producentem urządzeń ciśnieniowych (zbiorniki, reaktory, wymienniki ciepła) oraz dostawcą urządzeń dla sektorów petrochemicznego i energetycznego. Produkty firmy są wysyłane drogą lądową lub morską przez pobliski port w Salonikach. Jesienią ubiegłego roku, dwa duże i bardzo ciężkie elementy zostały dostarczone do rafinerii w Azerbejdżanie, a Kroustalelis Special Transport (Saloniki), zajął się pierwszym etapem podróży - do oddalonego o 14 kilometrów portu.

 

3xg goldhofergrecjagigant ballast.pl 03

 

Aby uniknąć zakłócania ruchu w godzinach szczytu, ponadgabarytowe ładunki zostały przetransportowane do miejsca docelowego w dwa weekendy. Ze względu na ogromną masę i długość greccy eksperci postanowili przetransportować dwa ogromne elementy (długość 67 m, szerokość 5,85 m, ciężar 190 t) przy użyciu 16-osiowej kombinacji osi (8 + 8). Goldhofer THP / LTSO to wytrzymały moduł z wyjątkowo niską wysokością pokładu i oponami 205 mm. Gigantyczny zestaw z ciągnikiem miał całkowitą długość ponad 77 metrów. Jednak dzięki dobremu planowaniu, drobiazgowej pracy i wysokowydajnemu sprzętowi Goldhofer firma Kroustalelis była w stanie ukończyć oba zadania bez żadnych problemów, a elementy rafinerii zostały dostarczone do Baku zgodnie z harmonogramem pod koniec września ubiegłego roku.

 

Źródło: Goldhofer

Zapisz się na newsletter