Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 faymonville dla universal transport ballast.pl 03

 

 

Specjalista od ciężkich ładunków z Paderborn, firma Universal Transport, odebrała pierwszą samosterującą się przyczepę kłonicową FlexMAX z osiami wahliwymi. Koncepcja wózka opiera się na 19,5-calowych osiach typu pendel, z pojedynczymi oponami, które są zamontowane w 5-osiowym podwoziu. Dopuszczalny nacisk na oś wynosi 12 ton na linię.

W połączeniu z nowo opracowanym 4-osiowym wózkiem typu dolly z pojedynczymi oponami i naciskiem na oś 10 ton, uzyskano ładowność ponad 100 ton. Oznacza to, że coraz cięższe betonowe belki można efektywnie przewozić do miejsca przeznaczenia.

 

faymonville dla universal transport ballast.pl 02

 

Zawieszenie hydrauliczne w przyczepie dolly ma pozytywny wpływ na zachowanie się zestawu na drodze, co zostało udowodnione podczas pierwszych prac transportowych. Nowa technologia jest dostępna z 4 lub 5 osiami. Alternatywnie, zamiast opon 19,5”w przyczepie samosterującej można zastosować opony o 17,5” - niższe 100 mm, a więc można obniżyć środek ciężkości pojazdu.

Odległość między osiami wynosi 1500 mm, a podstawowa szerokość pojazdu - 2850 mm. Firam Universal Transport odebrała pierwszą z pięciu jednostek zamówionych w konfiguracji 4 + 5 w październiku.

 

 

Źródło: Faymonville

Zapisz się na newsletter