Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

2.nowe naczepy scheuerle ballast.pl

 

 

SCHEUERLE na międzynarodowych targach pojazdów użytkowych Solutrans w Lyonie, odbywających się w dniach 19–23 listopada bieżącego roku, zaprezentuje dwie nowości . Centralnym punktem będzie odsłonięcie nowej, dwuosiowej naczepy niskopodwoziowej z serii EuroCompact. Tym pojazdem firma SCHEUERLE z powodzeniem uzupełniła swój asortyment "od dołu" oferty.

Nowe dwu- i trzyosiowe naczepy niskopodwoziowe serii EuroCompact zostały precyzyjnie dostosowane do wymagań klientów firm z transportu, budownictwa, rolnictwa i leśnictwa. Prosta i nieczasochłonna obsługa, a także duża ładowność i niskie koszty operacyjne, to jedne z głównych życzeń operatorów flot. Dwa nowe modele EuroCompact w pełni spełniają te wymagania.

Nowe naczepy niskopodwoziowe będą dostępne w wersjach z dwu- lub trzyosiowym tylnym wózkiem na osiach wahadłowych. Dopuszczalne obciążenie (przy prędkości 80 km/ h i nacisku na oś 12 000 kilogramów) wynoszą 36000 lub 47000 kilogramów. W zależności od wersji masa własna wynosi około 13 000 (dwuosiowa) lub 16 000 kilogramów (trzyosiowa).

W obu modelach zastosowano teleskopową platformę ładunkową. Nawet w pozycji podstawowej użyteczna długość ma odpowiednio 6620 lub 7610 milimetrów. Za pomocą teleskopowania powierzchnia ładunkowa może być zwiększona o 5650 milimetrów (do 12 270 milimetrów - wersja dwuosiowa) lub o 5000 milimetrów (do 12 610 milimetrów, wersja trzyosiowa). Ułatwia to m.in.: transport 40-stopowych kontenerów. Dzięki doskonałej charakterystyce pokonywania zakrętów i sterowaniu wózkiem, obie wersje są sklasyfikowane jako pojazdy, które mogą być użytkowane tylko z jednym kierowcą, pomimo łącznej długości pojazdu 23 metrów. Dlatego nie jest konieczne, nawet w przypadku przedłużonej naczepy niskopodwoziowej, aby drugi kierowca był w kabinie kierowcy lub podążał za pojazdem.

 

3.nowe naczepy scheuerle ballast.pl

 

"Łabędzia szyja" może być bezpiecznie sprzęgana i rozprzęgana na nierównych nawierzchniach lub na nierównym terenie. Odpowiedzialna za to jest innowacyjna geometria mechanizmu blokującego. Ponadto w pojazdach tej serii dostępny jest opcjonalnie pilot radiowy, za pomocą którego kierowca może kontrolować śledzenie przyczepy, a także podnoszenie i opuszczanie "gęsiej szyi" i zespołu wózka (całkowita kompensacja osi wynosi 650 milimetrów) z kabiny kierowcy. W ten sposób SCHEUERLE upraszcza operacje załadunkowe, a kierowca może uniknąć częstego wsiadania i wysiadania podczas transportu.

Jednocześnie SCHEUERLE wykorzystuje w naczepach EuroCompact sprawdzone komponenty wraz z dalszą zoptymalizowaną geometrią układu kierowniczego, aby zagwarantować swoim klientom wysoką dostępność, niskie zużycie opon i niskie koszty eksploatacji. W naczepach znajdziemy bardzo szerokie i głębokie wgłębienie "koparkowe" w tylnym wózku, aby pomieścić łyżkę koparki. Klienci mogą zamówić nową naczepę niskopodwoziową już przed rozpoczęciem się targów Solutrans.

 

Źródło: TII Group

Zapisz się na newsletter