Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

3.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

Firma Goldhofer - światowym lider operujący na rynku, z siedzibą w Memmingen - wysoko postawił poprzeczkę na ostatniej wystawie IAA w Hanowerze. "Dla nas to doskonała okazja, żeby zaprezentować nasze innowacje, i kto jest kim w globalnym transporcie ciężkim" powiedział Rainer Auerbacher, członek zarządu. "Na tegorocznym IAA odsłonimy zupełnie nowy pojazd, mianowicie ARCUS PK."

 

5.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

I faktycznie tak się stało - mógł się o tym przekonac każdy zwiedzający stoisko tej marki. Nazwa "ARCUS" jest grą dwóch znaczeń. To łacińskie słowo oznaczające wszechstronny łuk starozytnego, rzymskiego legionisty, który był bardzo dokładny na każdym dystansie. Podobnie, wysoka dynamika pracy i precyzja kierowania czynią ARCUS'a PK narzędzie wszechstronne w pokonywaniu odległości - zarówno długich i krótkich. Rzymianie używali słowa ARCUS również jako określenie łuku triumfalnego, który wznosili, by upamiętniać wielkie osiągnięcia. Jeśli chodzi o nośność i wysokość załadunku "ARCUS PK" jest zdecydowanie tryumfem - tak wielkim, że Goldhofer zdecydował zgłosić go do konkursu TrailerInnovation 2019 w kategorii podwozia.

 

6.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

Członek Zarządu Hubert Schaller wyjaśnia: "ARCUS PK to pierwsza niskopodłogowa naczepa z samokierującą osią wahadłową w seryjnej produkcji. Dzięki innowacyjnemu systemowi sterującemu, pojazd cechuje łatwość w pokonywaniu zakrętów a także posiada nowy, unikatowy i przyjazny użytkownikowi system kontroli w formie "SmartControl"" To znacząco upraszcza prace operatora, sprowadzając ją do dotknięcia przycisku. Operator ma dobry widok na wszystko i nigdy nie jest w strefie zagrożenia np. podczas sterowania rampą.

 

4.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

Nowy ARCUS STZ-PK 8 -niskopodłogowa naczepa- została wykonana z kompletnie nowym systemem kierowniczym. Rozwinięty przez Goldhofer układ zapewnia optymalną kontrolę kierowania w każdej sytuacji. Przeciwdziała to między innymi zużyciu opon. Wybitna geometria kierowania pozwala zapomnieć o problemie wąskich wjazdów na teren budowy i oferuje znaczącą oszczędność czasu.

 

9.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

Na terenach otwartych wystawy IAA Goldhofer prezentował nową naczepę ALLROUNDER STN-L3.Naczepa oferuje wszystkie podstawowe funkcje w jednym pojeździe i tym sposobem jest odpowiednia do szerokiego spektrum zadań transportowych. Jest ona uniwersalnym "koniem roboczym" o niskiej masie własnej i szerokim zakresie opcji mocowania ładunku - pojazd skonstruowany głównie dla budownictwa.

 

7.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

ALLROUNDER STN-L3 jest wyposażony w zagłębienia na kóła maszyn samobieżnych oraz jedno- lub dwuczęściową rampę hydrauliczną. Nowa naczepa jest właściwym wyborem w transporcie wysokich maszyn o niskim zawieszeniu i małym kącie natarcia, takich jak rozściełacze asfaltu czy frezarki drogowe.

 

8.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

Od uniwersalnego rozwiązania oczekuje się że wgłębienia na koła maszyn mogą być szybko przekształcone w równą platformę dla szybkiego i łatwego załadunku pojazdów gąsienicowych czy materiałów konstrukcyjnych.

 

2.goldhofer na iaa dwie ciekawe premiery ballast.pl

 

Naczepa ALLROUNDER pokazuje, że zarzucone niegdyś starania o uniwerslany pojazd dla budownictwa można zrealizować.


Grzegorz Teperek- ballast.pl/Goldhofer

Zapisz się na newsletter