Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

3.zapowiedz nowosci firmy goldhofer ballast.pl

 

 

Firma Goldhofer zlokalizowana w Memmingen, jest globalnym liderem w dziedzinie pojazdow transportu ciężkiego, między innymi za sprawą pokazanego na targach Bauma 2016 nowego standardu - ADDRIVE. Bawarscy konstruktorzy postanowil sobie równie wysoko poprzeczkę na nadchodzącą wystawę IAA w Hanoverze.

 

"Jest to dla nas idealna okazja by przedstawić nasze najnowsze argumenty w rozmowie, o tym kto jest kim w branży transportu ciężkiego" - mówi Rainer Auerbacher, członek zarzadu ds. technologii transportu i kontunuuje: "Na tegorocznym IAA bedziemy prezentowac zupelnie nowy pojazd mianowicie ARCUS PK. Nowy STZ- PK 8 został wyposażony w zupełnie nowy układ kierowniczy.

 

Zaprojektowany przez firmę Goldhofer, system zapewnia optymalną kontrolę w każdej sytuacji. Zapobiega to błędom w sterowaniu w czasie jazdy do przodu i do tyłu oraz minimalizuje zużycie opon. Świetna geometria kierownicza ułatwia manewrowanie w wąskich wjazdach na teren budowy i pozwala na znaczna oszczędność czasu.

 

2.zapowiedz nowosci firmy goldhofer ballast.pl



Członek zarządu Hubert Schaller wyjaśnia: "ARCUS PK to nasz pierwszy low-loader w seryjnej produkcji z samosterującymi osiami wahadłowymi. Dzięki innowacyjnemu układowi kierowania pojazd ten ma doskonałe paramtery przy skręcaniu oraz nowy wyjątkowy system kontroli 'smart control' przyjazny dla użytkownika. Znacznie ułatwia pracę kierowcy, bo poszczególne funkcje moga być obsługiwane dotknięciem przycisku. Kierowca ma dobry podgląd całej sytuacji i nigdy nie jest zagrożony, gdy na przykład obsluguje rampę."


Nazwa ARCUS jest grą dwóch znaczeń tego słowa. W łacinie odnosiło się do wszechstronnego łuku używanego przed rzymskich legionistó,w bardzo precyzyjnego na każdym dystansie. Podobnie bardzo dynamiczne prowadzenie i precyzyjne sterowanie czynią z ARCUSA PK uniwersalne narzędzie zarówno na długich, jak i krótkich dystansach. Rzymianie określali słowem ARCUS łuk triumfalny, często wznoszony dla upamiętnienia niezwykłych wydarzeń. I jeśli chodzi o ładowność oraz wysokość ładunku to APK jest czymś rodzaju triumfu - do takiego stopnia, że Goldhofer postanowił nominować go do nagrody „Trailer Innovation 2019“ w kategorii "podwozie".

 

W strefie zewnętrznej IAA Goldhofer zaprezentuje również nowy ALLROUNDER STN-L3.Pojazd oferuje wszystkie podstawowe funkcje, więc nadaje sie do szerokiego zakresu zadań transportowych. Dzięki małemu ciężarowi własnemu oraz różnym możliwościom zabezpieczenia ładunku, stworzonym z myślą o pracy dla budownictwa. Wyposażony we wnęki między kołami oraz w zależnosci od potrzeb 1 lub 2- częściową rampę hydrauliczną jest bezpiecznym rozwiązaniem w transporcie konstrukcji budowlanych. Rożne możliwości załadunku sprawiają, że ALLROUNDER STN-L3 jest właściwym wyborem przy transporcie wysokich maszyn jednoczesnie wymagajacym ograniczonej wysokości całego składu. Jak można by oczekiwać od uniwersalnego wyboru muldy między kołami można szybko zmienić w platformę do szybkiego i łatwego załadunku pojazdów gąsienicowych oraz materiałów budowlanych.

 

Rainer Auerbacher podsumowuje: "Zespół targowy Goldhofer jest przygotowany na IAA 2018 do zademonstrowania w praktyce zalet naszych nowych pojazdów. Jestesmy pewni, ze nasze innowacyjne rozwiązania w transporcie pomogą podołać najróżniejszym wyzwaniom, obecnie i w przyszłości.

 

Te i inne branżowe nowości będziemy pokazywali na portalu ballast.pl w czasie wystawy pojazdów użytkowych IAA w Hanowerze, w dniach 19-21 września. Już teraz zapraszamy na stronę ballast.pl!

 

 

Źródło:Goldhofer/ballast.pl

 

 

Zapisz się na newsletter