Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 3.liebherr z nagroda heavy lift award ballast.pl

 

 

W dniu 25 października w hotelu Royal Lancaster w Londynie ogłoszono zwycięzców nagrody Heavy Lift Awards 2023. Liebherr został uhonorowany w kategorii „Innowacja” za nowy żuraw gąsienicowy LR 12500-1.0 o udźwigu 2500 ton. Nagroda za innowacyjność przyznawana jest firmom, które opracowały technologię usprawniającą transport lub podnoszenie ciężkich i ponadgabarytowych ładunków.

 Nagrodę główną w tej kategorii otrzymał w tym roku Liebherr. Firma została określona przez jury jako „mistrz innowacji” i uhonorowana za połączenie kilku pomysłów w jednym rozwiązaniu. Żuraw gąsienicowy LR 12500-1.0 został zaprojektowany jako ekonomiczny sprzęt do projektów globalnych, podnosi wydajność i możliwości transportowe tej klasy maszyn na nowy poziom.

 

 Kluczem do wysokiego udźwigu jest szeroki wysięgnik kratowy. Dotychczasowe rozwiązania to podwójny boom, taki jak PowerBoom lub szeroko rozpowszechnione systemy SX. Jednak projektanci firmy Liebherr wybrali zupełnie inną ścieżkę podczas projektowania LR 12500-1.0 – opracowali mocny wysięgnik kratowy o szerokości 7,5 m, dzięki któremu LR 12500-1.0 wyznacza nowe standardy.

 Wysięgnik HighPerformanceBoom zapewnia żurawiowi moc i stabilność PowerBoom, jednocześnie zmniejszając jego masę. Kluczową cechą HighPerformanceBoom jest fakt, że siły są przenoszone na pełną szerokość, na platformę obrotową.

 

4.liebherr z nagroda heavy lift award ballast.pl

 

Aby umożliwić ekonomiczny transport tak szerokiego wysięgnika zastosowano zaawansowany mechanizm demontażu. Złożone, dziesięciometrowe sekcje belki są następnie ponownie rozkładane na miejscu i montowane za pomocą specjalnego urządzenia. Stabilizuje to sekcje typu kratowego podczas procesu montażu. Jeśli chodzi o gabaryty, dostosowano je do koncepcji kontenera morskiego, jako jednostki transportowej.

 

Źródło: Liebherr

Zapisz się na newsletter