Kolejny producent samochodów siega po usługi dźwigowe w swojej kampanii reklamowej. Fiat mówi szarym samochodom „żegnam” i nie będzie już używał tego koloru. W ten sposób producent samochodów chce dać miejsce bardziej kolorowej codzienności i włoskiego stylu życia: Dolce Vita. Jednak czerń i biel pozostaną jako "czerń kinowa" i "biel lodowa". Ponadto istnieje obecnie 19 innych kolorów, od pomarańczowego do niebieskiego i zielonego - w różnych odcieniach - w tym różowego złota.
Nas najbardziej zainteresowało zatrudnienie do reklamy autentycznego żurawia, który wykonał autentyczną operację - w czasach cyfrowego kina to już rzadkość.
W filmie szef Fiata, Olivier Francois, nurkuje srebrnym pojazem w wielkim zbiorniku z farbą. Następnie samochód pojawia się ponownie w jasnopomarańczowym kolorze. Motto kampanii brzmi: „Włochy: kraj kolorów, Fiat: marka kolorów”. I aż chce się powiedzieć:... i żuraw lakiernik... Poniżej galeria z tej nietypowej operacji.