Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

2.system glosowego asystenta kierowcy w iveco ballast.pl\

 

 

IVECO, w oparciu o usługę Amazon Web Services (AWS), wyznacza nowe standardy wsparcia kierowców. Producent wykorzystuje systemy uczące się i bezserwerowe możliwości usług AWS, a także rozwiązania Amazon Alexa w celu poprawy jakości pracy. Kierowcy pojazdów IVECO będą mogli głosowo zarządzać planowaniem trasy, sprawdzić stan techniczny i wymagane przeglądy pojazdu oraz uzyskać wskazówki dotyczące jazdy. Asystent głosowy może także sterować różnymi funkcjami w kabinie, co pozwoli kierowcy skupić się na jeździe.

Nowa usługa głosowa została opracowana przez zespół IVECO Digital przy wsparciu AWS Professional Services i powstała zgodnie z metodologią Amazon Working Backward promowaną w programie innowacji cyfrowych AWS. Wykorzystuje ona oferowane przez usługę AWS technologie samouczących się maszyn, obsługi głosowej, bezpieczeństwa i pracy bez serwerów.

„Jesteśmy zachwyceni nową obsługą głosową, która wyznaczy nowy standard dla branży motoryzacyjnej”. Mówi Fabrizio Conicella, kierownik działu Digital w IVECO. „Dzięki wykorzystaniu gamy możliwości AWS, IVECO mogło w rekordowym czasie opracować, rozwinąć i wprowadzić nową usługę, która fundamentalnie zmieni sposób oddziaływania kierowców na swoje samochody oraz komunikowania się w obrębie społeczności naszych kierowców. Nowa usługa asystenta głosowego IVECO będzie podstawą strategii firmy w nadchodzących latach, polegającej na zdefiniowaniu na nowo sposobu w jaki kierowcy wykonują swoje zadania – interaktywnie i przy wyższym poziomie zarówno bezpieczeństwa jak i komfortu”.

 

Źródło: Iveco

Zapisz się na newsletter