Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

3.liebherr lr 1800 1.0 laczy berlinskie dzielnice ballast.pl

 

 

 

Nowy żuraw gąsienicowy Liebherr LR 1800-1.0,należący do firmy dźwigowej i przewoźnika MaxiKraft, posadowił nowy most dla pieszych i rowerzystów na kanale morskim Berlin-Spandau, rozdzielającym stołeczne dzielnice Moabit i Mitte. Kładka o nazwie Golda-Meir-Steg, bo tak nazywa się ta 78 - metrowa przeprawa; nazwana na cześć byłej premier Izraela, została zbudowana w Deggendorf, w Bawarii. Konstrukcja musiała pokonać barką 1600 km.

 

2.liebherr lr 1800 1.0 laczy berlinskie dzielnice ballast.pl

 

Żuraw gąsienicowy Liebherr LR 1800-1.0 podniósł nowy most z barki zgodnie z planem, w dniu 22 października. Następnie konstrukcja została obrócona o kąt 90 stopni i posadowiona na przyczółkach. Wyzwaniem dla zespołu z firmy MaxiKraft była ograniczona przestrzeń dla żurawia. Ponad to maszyna musiała pracować z dystansu powiększonego o 10 metrów, aby nie uszkodzić przyczółka i fundamentów palowych znajdujących się na brzegu kanału. Oznaczało to pracę z odległości 48 metrów. Aby zainstalować 195-tonowy most żuraw został wyposażony w 66-metrowy wysięgnik główny, podwieszany balast z ramą V, 70 ton balastu centralnego, 170 ton balastu na platformie obrotowej i 380 ton balastu regulowanego na promieniu 14-23 metrów.

Cała operacja, instalacji mostu na przyczółkach, przebiegła bez problemu.

 

Źródło: Liebherr

Zapisz się na newsletter