Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

6.goldhofer thp sl l z 278 tonami ballast.pl

 

 

Linde Engineering z Tacherting w Bawarii zleciła firmie transportowej Baumann transport dwóch gigantycznych wymienników ciepła, z których jeden miał imponujące 33,65 m długości, 6,05 m szerokości i 6,14 m wysokości, a drugi 29,5 m długości, 6,7 m szerokości i 6,5 m wysokości. Celem był śródlądowy port na Dunaju, w Pasawie.

 

4.goldhofer thp sl l z 278 tonami ballast.pl

 

Specjaliści firmy Baumann zajmujący się transportem ciężkim, którzy od wielu lat obsugują firmę Linde, przygotowali do tej operacji moduły THP/SL-L oraz 200-tonowe obrotnice firmy Goldhofer.

 

1.goldhofer thp sl l z 278 tonami ballast.pl

 

„Od lat używamy wytrzymałych modułów Goldhofer, a teraz są one stopniowo zastępowane nową serią THP/SL-L , aby sprostać dzisiejszym, rosnącym wymaganiom w zakresie obciążeń osi” - mówi kierownik floty firmy Baumann Matthias Kirschner. Nowa seria Goldhofer THP/SL-L oferuje 26-tonowy nacisk na linię osi przy prędkości 20 km/h. Połączenie solidnej konstrukcji z wysokim momentem zginającym i bardzo niską masą własną jest kluczem do długotrwałej pracy.

 

2.goldhofer thp sl l z 278 tonami ballast.pl

 

Ze względów bezpieczeństwa dwa wymienniki ciepła, ważące odpowiednio 274 i 278 ton, musiały być transportowane w ciągu dnia. Olbrzymie rozmiary konwoju wymusiły podróż głównie po drogach drugorzędnych. Kombinacja z przyczepą samokierującą - zastosowaną w 274-tonowym wymienniku ciepła - obejmowała 18 +10 linii osi THP/SL-L o łącznej długości 69 m i łącznej masie całkowitej 433 ton.

 

7.goldhofer thp sl l z 278 tonami ballast.pl

 

W przypadku 278-tonowego wymiennika ciepła przyczepę samosterującą z 16 liniami osi THP/ST połączono z 14 liniami osi THP/SL-L o łącznej długości 72 mi łącznej masie całkowitej 450 ton.

 

3.goldhofer thp sl l z 278 tonami ballast.pl

 

Oprócz eskorty policyjnej, zespół ds. bezpieczeństwa - składający się z kilku pojazdów - został rozmieszczony na całej trasie w celu usunięcia przeszkód, takich jak znaki drogowe. Wszystkie skrzyżowania dróg zostały zabezpieczone, a w niektórych miejscach rozłożono stalowe płyty, aby chronić nawierzchnię dróg. Trasa obejmowała liczne wysepki drogowe i zakręty pod kątem 90 °, przy czym ciągniki balastowe wymagały częstego sprzęgania i rozsprzęgania. Pojawiły się też zjazdy i podjazdy o nachyleniach do 12%.Konwój po 4 dniach dotarł do portu w Pasawie, skąd wymienniki ciepła zostały wysyłane do Kanady, gdzie będą potrzebne w zakładzie skraplania gazu ziemnego.


Źródło: Goldhofer

Zapisz się na newsletter