Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

3.truckscout24 od teraz na zielono ballast.pl

 

 

TruckScout24, lider rynku internetowego i specjalista B2B w zakresie pojazdów użytkowych z drugiej ręki, przedstawia nowy Corporate Design w stylu zielonego zakreślacza. Nowe akcenty, nowa czcionka i świeży język wizualny żegna dotychczasowy,pomarańczowo-niebieski layout Grupy Scout24. Nowy design marki to większa przejrzystość i jasne struktury. Ślad jasnozielonego zakreślacza podkreśla wszystko, co ważne dla użytkownika. Marki Scout24 wraz ze znanym na całym świecie studiem projektowym, które opracowało strategie marki m.in. z airbnb, British Airways i UEFA. Po ImmoScout24 i AutoScout24, TruckScout24 wprowadza teraz także zmieniony wygląd. Poprzednie logo TruckScout24 i poprzedni projekt Scout24 powstały ponad 20 lat temu. W międzyczasie TruckScout24 rozwinął się z rynku czystej reklamy do dostawcy usług cyfrowych dla dealerów i sprzedawców.

 

2.truckscout24 od teraz na zielono ballast.pl

 

Zarówno podaż jak i popyt poprzez TruckScout24 ma charakter międzynarodowy - widać to już po wielojęzyczności serwisu. Około 50 % użytkowników TruckScout24 to nabywcy zagraniczni.W maju 2020 roku TruckScout24 uruchomił zupełnie nową stronę internetową. Użytkownicy urządzeń mobilnych spędzają łącznie o 30 proc. więcej czasu na platformie, a międzynarodowa widoczność została jeszcze bardziej zwiększona, w tym w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Jako część grupy Machineseeker z ponad 6 milionami odwiedzających miesięcznie, TruckScout24 jest częścią największej sieci online w sektorze B2B i jest wiodącym rynkiem dla używanych pojazdów użytkowych w Europie. Najważniejsze kategorie ofert obejmują całą branżę transportową, maszyny budowlane i rolnicze.


Źródło: TruckScout24

 

 

 

 

 

Zapisz się na newsletter