Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

2.ponadnormatywny pick up ballast.pl

 

 

W przeciwieństwie do Europy, w USA średniej wielkości maszyny budowlane przewozi się na naczepach holowanych przez pick-upy. Za Oceanem każdy operator-właściciel przywozi swoją maszynę na plac budowy własnym środkiem transportu. Dzięki liberalnym przepisom jest to i tani i szybkie, a wśród producentów pick-upów (Ford, RAM Trucks, GMC/Chevrolet) trwa wielka rywalizacja o klienta. Ford F-Series Super Duty ponownie podniósł poprzeczkę dzięki maksymalnej masie holowanej naczepy do 37 000 funtów (18500kg)!

Ford F-Series, najlepiej sprzedający się samochód ciężarowy w Ameryce od 42 lat, po raz kolejny dostarcza produkty swoim najbardziej wymagającym i zapracowanym klientom, oferując najbardziej wydajnego i mocnego pickupa w historii - Ford Super Duty 2020. Świetne wrażenie robią dwa najmocniejsze silniki: 475-konny, 6.7-litrowy diesel Power Stroke® oraz nowa, typowo "jankeska" benzyna V8, o pojemności 7.3-litra o mocy 430 "rumaków". Dzięki 19 milionom mil testów, Super Duty jest zaprojektowany tak, aby sprostać najtrudniejszym warunkom i najcięższej pracy.

 

3.ponadnormatywny pick up ballast.pl

 

Typowymi klientami tego typu pojazdów są firmy budowalne i zakładające ogrody. Także kontraktowi operatorzy maszyny budowalnych z własnym sprzętem chętnie korzystają z tej formy transportu. Ładowność platformy to w zależności od rozmiarów naczepy 10 000 - 15 000 kilogramów - w sam raz pod koparko-ładowarkę, małą spycharkę czy średnią ładowarkę kołową. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest opcjonalna podwójna kabina, która zabierze nawet 6-osobową ekipę.

 

Super Duty wprowadza również nową technologię, która poprawia wygodę i pewność holowania. Nowy system Pro Trailer Backup Assist sprawia, że cofanie - nawet największych naczep lub przyczep - w ciasnych miejscach jest proste i co ciekawe: odbywa się bez używania kierownicy. Wystarczy uruchomić kamerę cofania, specjalne pokrętło i włączyć bieg wsteczny.

 

Standardowe funkcje w wersjach XLT i wyższych w wersjach Super Duty obejmują asystent pasa ruchu czy system informacji o martwym polu obejmujący naczepę. Standardowo w wersji XLT montowany jest układ zapobiegający kolizjom z automatycznym hamowaniem awaryjnym. W razie wypadku włączane są napinacze pasów bezpieczeństwa drugiego rzędu - to standard we wszystkich modelach Super Duty. Ford F-Series Super Duty 2020 jest powstaje w fabryce w Louisville w Kentucky i w fabryce w Avon Lake, w Ohio.

 

Źródło:Ford

Zapisz się na newsletter