Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

System Mammoet WTA na krótko przed premierą


 
 
 
Rosnące zapotrzebowanie na energię wiatrową powoduje,

Cometto BladeMAX w Japonii


 
 
Zobaczcie jak Cometto BladeMAX radzi sobie w japońskich realiach…

Marinka Nooteboom Kobietą Roku 2022



 
 
Marinka Nooteboom, dyrektor zarządzająca Royal Nooteboom Group,

Większa szerokość, nie waga - Goldhofer u Greków



 
 
Goldhofer przedstawia największy w historii nośnik łopat –

Żegnaj Daimler AG, witaj Mercedes-Benz Group AG


 
 
 
Akcjonariusze spółki Daimler AG (kod giełdowy:

Jumbo ES-GE dla STL



 
 
 
 
W ciągu ostatnich kilku lat Thomas Schubert-Wirth,

Nowy serwis Scania w Rzeszowie


 
 
 
Nowy obiekt zastępuje serwis w Sędziszowie Małopolskim.

X Walne Zgromadzenie OSPTN


 
 
 
W piątek 17 września br., w Pabianicach odbyło się

Sennebogen 643 w HafenCity


 
 
 
W ramach miejskiego projektu miasta Hamburga w ciągu zaledwie…

IVECO i NIKOLA Tre – produkcja startuje!


 
 
 
Dzisiaj uroczyście uruchomiono zakład produkcyjny Nikola…

Tadano GR-250N na rynek japoński


 
 
 
Dnia 7 września br. spółka TADANO Ltd. wprowadziła…

Cometto SPMT i likwidacja mostu


 
 
 
Przez ponad 90 lat most obrotowy w Bremerhaven stanowił

Liebherr LR 1250 Unplugged w firmie Lambertsson



 

Lambertsson Kran jako pierwsza firma w Szwecji oferuje swoim klientom…

DOLL zatwierdzony przez energetykę wiatrową



 
 
Po udanej próbie w Danii, któr miała miejsce w…

Goldhofer THP/SL i największy park solarny



 
 
Firma Al Faris otrzymała kontrakt na transport i instalację

Nowość od Faymonville


 

 
 

Dzięki nowemu systemowi Faymonville, do transportu…

Sennebogen 613 E układa rurociąg w Ulm


 
 
 
W imieniu dostawcy usług energetycznych Fernwärme…

Pekabex inwestuje w żuraw Liebherr


 
 
 
„To pierwszy żuraw samojezdny w naszej firmie. Do…

Nowy Tadano AC 4.070(L)-1


 
 
 
 
Wraz z modelami AC 4.070-1 i AC 4.070L-1, Tadano…

Nowe, długie kabiny Scania



 
 
Kabiny R oraz S można będzie zamawiać w wersji przedłużonej…

DAF wprowadza nową gamę pojazdów XF, XG i XG+


 
 
 
 
DAF wysoko podnosi poprzeczkę wprowadzając całkowicie…

MAX110 w akcji


 
 
 
 
Zobaczcie naczepę MaxTrailer MAX110 w działaniu…

Pierwszy Tadano GR-700EX-4 dociera do Europy


 
 
 
Zaledwie kilka tygodni temu firma Tadano ogłosiła, że…

Nowa przyczepa Schwarzmüller – maszyny, drewno itd.


 
 
 
Obowiązek dostosowania się do unijnych przepisów…

„Gabaryty” budują magazyn


 
 
 
W imieniu Adolf Würth GmbH & Co. KG firma Kardex…

Scheuerle rozszerza gamę pojazdów o K25 L


 
 
 
Opracowując pojazd K25 L, firma Scheuerle skupiła się

Grove z nową kabiną dla żurawi o udźwigu do 150 t



 
 
Po prezentacji nowej kabiny w trzyosiowych pojazdach Grove dodatkową

MAX Trailer MAX100 z przedłużeniem i wnękami


 
 
 
Modułowy zestaw konstrukcyjny w MAX Trailer jest dalej…

Cometto: 2000 ton i 60 metrów



 
 
Masa 2000 ton, długość 60 metrów i średnica 6 metrów…

Goldhofer »STEPSTAR« z wgłębieniami na koła



 
 
»STEPSTAR«, nowa generacja naczep niskopodwoziowych…

Niemcy finansują tiefbetty


 
 
 
Niemieckie Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury…

ESTA Awards - naszych zabrakło...



 
 
Dzisiaj przyznano doroczne nagrody europejskiego stowarzyszenia…

3000 ton na Cometto SPMT



 
 
Korea Południowa jest światowym liderem przemysłu stoczniowego.

Nowość! Humbaur HTD40 z wgłębieniami na koła



 
 
Humbaur wprowadza nowość do oferty - 4-osiową, niskopodwoziową

Tadano u Tesli



 
 
 
 
 
Tesla jest w trakcie budowy najnowszej…


 
 
 
Po raz kolejny niemiecka firma Schares wzięła udział

Nowe dziecko Nooteboom


 
 
 
Dzięki głębokim muldom w naczepach niskopodwoziowych…

Sennebogen - sam produkuje, sam buduje...



 
 
Budowa Centrum Obsługi Klienta Sennebogen w Steinach (Straubing)

Smaller Default Larger

Zapisz się na newsletter

Masz pytania?

Home
www.ballast.pl
Phone
biuro@ballast.pl
Email
Telefon
604 422 568