Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Giganci Transportu 2024 - zwycięzcy!


 
 
 
W dniu 7 czerwca br. zaprezentowano laureatów konkursu…

3 x CombiMax!


 
 
 
Maksymalna elastyczność to podstawowa zasada holenderskiej…

Dwie nowości od Liebherr’a



 

 
Liebherr przygotowuje się do zaprezentowania kolejnego modelu…

Nowy MAN TGE Next Level - duży pilot


 
 
Wraz z rokiem modelowym 2025 MAN TGE otrzyma obszerną aktualizację

Zmiany w ustawie o transporcie ponadnormatywnym



 
Jak podaje Ogólnopolsie Stowarzyszenie Pracodawców Transportu…

Konwersja z firmy Toni Maurer



 
 
Firma Toni Maurer zmodyfikowała podwozie ciężarówki…

Liebherr wprowadza LTM 1150-5.3



 
 
Po wyprodukowaniu około 1500 sztuk Liebherr wprowadza następcę

Nowy Actros L z kabiną ProCabin



 
 
Od swojej premiery w czerwcu 2021 r. Actros L zdefiniował segment…

Cometto podbija stawkę – hybrydowy SPMT



 
 
Dzięki elektrycznemu pakietowi Power Pack od kilku lat możliwa…

Nie tylko pod „widlaki”…



 
 
Bardzo ciekawą naczepę dostarczyła firma Fliegl – pojazd…

DAF XG⁺ w firmie Fehrenkötter


 
 
 
Firma spedycyjna Fehrenkötter dołącza do swojej…

Żuraw gąsienicowy zamiast wieżowego…


 
 
 
W trakcie prac budowlanych nad kompleksem mieszkaniowym…

Nowe ładowarki obrotowe Bobcat



 
 
Firma Bobcat wprowadziła nową linię obrotowych ładowarek…

Wynajem ciężkich ciągników – rosnący trend



 
 
Branża transportowa stoi dziś przed wieloma wyzwaniami. Stała…

Łopaty turbiny Vestas pojechały koleją


 
 
 
Pierwsze łopaty HighCapacityFactor V163-4.5 MW™

Operacja na 12 żurawi



 
 
Aż dwanaście żurawi samojezdnych o udźwigu od 90 do 400 ton…

Fliegl do transportu maszyn i pojazdów


 
 
Bardzo ciekawą zabudowę zaprezentowała firma Fliegl. To jeden…

Głosowanie nad reformą transportu ciężkiego w UE


 
 
 
Parlament Europejski będzie głosował w przyszłym tygodniu…

Nowy adapter Faymonville



 
 
Adapter do transportu turbin na naczepie samosterującej 4+7…

Liebherr LTM 1650-8.1 i LTM 1450-8.1 w akcji



 
 
Z powodu uszkodzeń mostu Hammesberg Wupper , wybudowanego w…

Smaller Default Larger

Zapisz się na newsletter

Masz pytania?

Home
www.ballast.pl
Phone
biuro@ballast.pl
Email
Telefon
604 422 568